NEDAN HITTAR DU REGLERNA FÖR ATT RETURNERA FOTOTAPETER
Du har möjlighet att byta eller returnera fototapeter inom 30 kalenderdagar från dagen för mottagandet av beställningen. För att kvalificera dig för detta måste du se till att produkten är oanvänd och fri från tecken på slitage, luckor, repor eller nötning.
Om produkten levererades med en defekt, såsom tryckfel (ränder, fläckar som inte finns i den beställda bilden), felaktig bild eller material, synliga skador (från transport av fototapeterna), eller om det saknas någon del i beställningen, kommer vi att behandla din ersättningsorder utan extra kostnad.
Om leveransen är skadad, be kuriren att öppna paketet i din närvaro. Dokumentera skadan med kuriren och ta fotografier som du kan skicka till oss för vidare granskning av ditt klagomål.
För att påbörja en retur, kontakta vår chef via e-post [email protected].
Det finns fall där vi inte kan acceptera byten eller returer:
- Om produkten har skadats utan att transportören har gjort något fel.
- Om produkten har använts, t.ex. om tapeter har satts upp och lim från beställningen har använts.
- Specialbeställningar som skräddarsytts enligt dina specifikationer kan inte returneras eller bytas ut.
- Om en reklamation lämnas in mer än 30 dagar från inköpsdatumet.
Tekniska defekter (fel) omfattar inte färgvariationer som kan uppstå på grund av skillnader i utrustning, t.ex. datorskärmar, telefoner eller surfplattor.
Claims after the wallpaper has been applied are not accepted.
Feel free to let us know if you have any further inquiries or require assistance!